Loading...

מתמחים בשיקום הפה על גבי שתלים? המאמר הבא הוא בשבילכם!

שיקום על גבי שתלים מתבצע במרפאות שיניים המתמחות בבניית תוכנית מתקדמת ומדוייקת לשיקום חלל הפה. התהליך כפי שאתם יודעים אינו פשוט ודורש בדיקות אבחון והדמיה על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר בסיום הטיפול. על מנת שתוכלו לספק ללקוחות שלכם תוצאות מוצלחות לשנים רבות, מומלץ לכם להזמין את הציוד והשתלים הדנטליים לטיפולים הנדרשים לכם דרך חברה מקצועית המבצעת את הפיתוח והייצור בארץ עם אפשרות לייצר שתלים בהתאמה אישית למטופלים עם מקרים מורכבים במרפאה שלכם.

חלקי שיקום על גבי שתלים מטיטניום וזירקוניה

בכל תהליך של השתלה דנטלית, מגיע השלב של התקנת חלקי השיקום על גבי השתלים. חלקי שיקום על גבי שתלים יכולים להיות כתר, גשר או תותבות, בהתאם למצב הקליני של המטופל שלכם. במידה ואתם בוחרים לבצע שיקום זמני בתהליך השתלת השיניים, אתם נדרשים להשתמש בציוד ובחומרי גלם נוספים עד לקליטת השתלים בעצם הלסת. בנוסף לכך, אתם צריכים לתת מענה אסתטי למטופל בתקופת ההמתנה מרגע התקנת השתלים ועד לבניית השיקום על כל שתל דנטלי.

הזמנה טלפונית של שתלים באיכות גבוהה

הדרך הנוחה ביותר להזמין את כל חומרי הגלם והאביזרים הנדרשים לכם לטיפולי השתלה דנטלית, היא באמצעות הזמנה טלפונית עם אפשרות להזמין שתלים בהתאמה אישית לכל מטופל שלכם. עם ציוד וחומרי גלם איכותיים בעלי תו תקן ישראלי, תקופת ההחלמה של המטופלים שלכם תהיה קצרה יותר עם סיכויי הצלחה גבוהים להשתלה של השתל הדנטלי בעצם הלסת. ניתן גם להזמין סדים כירורגיים לתהליך הטיפול המותאמים במיוחד למבנה עצם הלסת של המטופל שלכם.

ציוד ומוצרים לטיפולי השתלה דנטלית

להזמנה של ציוד ומוצרים איכותיים לביצוע טיפולי השתלת שיניים, צרו קשר עם חברת איי בי דנטל והתקדמו למוצרים הדנטליים הטובים ביותר לשיקום הפה. צוות החברה מפתח ומייצר פטנטים ייחודיים לשיקום הפה תוך שימוש בחומרי גלם בסטנדרט גבוה אשר יעניק למטופלים שלכם פתרונות יעילים לשנים רבות קדימה. התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע באתר וצוות החברה יבצע עבורכם הזמנה של כל הציוד הנדרש למרפאת השיניים שלכם לביצוע השתלה מוצלחת.

 

דילוג לתוכן