Loading...

סיפור המותג שלנו

את חברת AB DENTAL  הקימו מר אליעזר ועופרה בר שלום בשנת 2000. בזמנו כל תחום רפואת השיניים בארץ היה למעשה בחיתוליו ורופאי השיניים סבלו ממגוון מצומצם ביותר של פתרונות טכנולוגיים שבקושי אפשרו להם לתת מענה ראוי ללקוחות בכל הקשור לטיפולי שיניים מורכבים. אליעזר החליט להרים את הכפפה והיה מחלוצי תחום השתלים הדנטליים בארץ. על מנת להעניק מענה מדויק לרופאי השיניים, הוא ערך במהלך שנותיה הראשונות של החברה ראיונות עומק עם מאות רופאי שיניים, במטרה להבין את הצרכים והבעיות הייחודיות שלהם על מנת להעניק למטופליהם את המוצרים והשירות הטוב ביותר.

אליעזר, שהיה כלכלן בהכשרתו, מהנדס אוטודידקט, הקים מעבדה ייחודית שכל עיסוקה היה מציאת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לרפואת הפה, שלא היו קיימים בתחום ונרשמו 9 פטנטים פורצי דרך על שמו. AB Dental מאז היווסדה שמה לה למטרה איך להפוך טיפולים ועבודות מסובכות לעזור לרופא למצוא פתרונות גם למקרים מורכבים ולהפוך את החיים של רופאי השיניים לקלים ולידידותיים יותר. שיטת העבודה הייחודית הזאת שהפגישה את השטח והטכנולוגיה דחפה את תחום רפואת השיניים בארץ קדימה והצעידה אותו אל עבר העתיד. כיום כ- 20 שנה מאוחר יותר, המעבדה הקטנה של חברת AB DENTAL התפתחה לחברה גדולה המונה יותר מ- 80 עובדים ופועלת בעשרות מדינות בעולם בארצות הברית, אירופה, רוסיה, דרום אמריקה, סין, טאיוואן ועוד.

למרות הגידול המטאורי של החברה והצלחתה, ה-DNA המקורי שלה, ושיטת העבודה הייחודית המחברת בין בירור מעמיק של צרכי רופאי השיניים ובין פתרונות טכנולוגים מתקדמים לא השתנתה בבסיסה והאקס פקטור המרכזי שעליו נבנה כל הקונספט של החברה הוא לעזור לרופאי השיניים להנגיש ידע ופרקטיקה מעשית בצורה ידידותית וקלה למשתמש ולהקל על חיי הרופאים והמטופלים. החברה ממשיכה לפעול גם כיום וביתר שאת כחברה בינלאומית העוסקת במחקר, פיתוח, ייצור והפצה של מוצריה ולהצעיד את תחום רפואת השיניים בארץ ובעולם לחדשנות טכנולוגית.

    מידע נוסף

    נשמע מעניין? השאירו פרטים ונחזור אליכם.

    Skip to content