Loading...

מחפשים חברה מקצועית לייצור שתלים דנטליים?

 

אם מרפאת השיניים שלכם מבצעת טיפולי השתלות דנטליות, אתם נדרשים לעבוד מול יצרן שתלים לשיניים באופן קבוע. חברה מקצועית לייצור של שתלים דנטליים, יכולה לספק לכם את כל סוגי השתלים באיכות גבוהה במיוחד. השתלים המתקדמים ביותר היום עוברים במהלך ייצורם תהליך כימי מיוחד המאפשר להם לשמש את המטופלים שלכם לכל החיים. שחזורים באמצעות סריקה אינטר-אורלית ותכנון טיפול ממוחשב, יכולים לסייע לכם להגיע לרמת דיוק מקסימלית לטיפול בשיניים החסרות בפה של המטופל.

 

יצרן שתלים טיטניום מהטובים בישראל

רוב השתלים הדנטליים המשמשים היום במרפאות השיניים בישראל עשויים סגסוגת טיטניום. יצרן שתלים  מקצועי יספק לכם שתל איכותי, אשר יוכל להישאר יציב וחזק בפה למשך שנים ארוכות. תהליך הקליטה של שתל דנטלי אורך בדרך כלל כ- 6 חודשים, והאיחוי בין רקמת העצם לשתל הדנטלי נדרש כמובן על מנת שהשתל יוכל למלא  את תפקידו בהחלפת השן החסרה ואחיזת השיקום בפה המטופל, כדי להימנע מכישלון הטיפול בשנים הבאות.

 

יצרן שתלים מיוחדים במחיר מצויין

המחיר של שתלים דנטליים, תלוי במספר פרמטרים כגון סוג השתל ועיצובו. השימוש בחומרי גלם שונים משפיע גם כן על המחיר השתלים. ככל שההזמנה שלכם תתבצע באופן תכוף מאותו יצרן, תוכלו ליהנות ממחירים נוחים ומשתלמים ביותר ומייעוץ מקצועי והדרכה על שתלים חדשים ומיוחדים ועל פיתוחים חדשים בשוק. מכיוון שתחום השתלים הדנטליים הוא דינמי ומשתנה, יש לכם אפשרות להכיר גם סוגים אחרים של שתלים דנטליים ולהתאים אותם לצרכים הטיפוליים של המטופלים שלכם במרפאה.

 

שתלים דנטליים בהתאמה אישית

כאשר יש חוסר רב של עצם בלסת, ניתן לבצע התקנה של שתלים דנטליים בהתאמה אישית, המיוצרים על פי סריקה מדויקת של פה המטופל, תכנון ממוחשב של השתל בהתאם למצב הספציפי בפה והדפסת השתל במדפסת תלת-מימד, כך ניתן לספק מענה למטופלים הסובלים מחוסר ניכר של עצם בלסת שלא ניתן לטפל בהם בעזרת השתלים הסטנדרטיים.

 

יצירת קשר עם יצרן שתלים לשיניים

לפרטים נוספים ויצירת קשר עם יצרן שתלים דנטליים איכותי, התקשרו עכשיו לחברת איי בי דנטל דרך מספר הטלפון המופיע בראש האתר, ותוכלו לקבל את כל הפרטים על הפיתוחים החדשים בתחום השתלים הדנטליים.

 

דילוג לתוכן