Loading...

מנהלים מרפאת שיניים? זקוקים לספק שתלים קבוע?

טיפולי שיניים ייעודיים לחוסר בשיניים בפה, הם הטיפולים הנפוצים ביותר בישראל והם מהווים את הפתרון היעיל ביותר עבור האוכלוסייה המבוגרת בישראל הסובלת ברובה מחוסר בשיניים. יצרן שתלים דנטליים בישראל יכול לספק לכם את שתלי הטיטניום החזקים והיציבים העומדים בכל התקנות המחמירות ביותר של ייצור מוצרים דנטליים. כל סוג של שתל פותח על מנת לענות על צרכים שונים של המטופלים בהתאם למיקום המיועד להשתלה ומצב העצם באותו אזור בלסת, והשתלים מיוצרים בתהליך מדויק וקפדני כדי להבטיח איכות מיטבית.

יצרן שתלים דנטליים לשתלי טיטניום

עמידות מקסימלית של השתל הדנטלי היא חיונית על מנת לספק למטופלים שלכם פתרון לטווח ארוך. יצרן שתלים דנטליים יכול לייצר עבורכם שתלים דנטליים מטיטניום שיאחזו בעצם הלסת בצורה אופטימלית. קיימים סוגים שונים של שתלים, המעוצבים כך שיתאימו למצבים שונים של עצם הלסת ואזורים שונים בלסת. השתלים מיוצרים באורכים וקטרים שונים, כדי שיתאימו להחלפת כל שן החסרה בחלל הפה. רמת התכנון של יצרני שתלים דנטליים צריכה לעמוד בסטנדרטים גבוהים מאוד על מנת שתוכלו לבצע את הטיפול באופן מלא וללא תקלות. השימוש בטכנולוגיות מתקדמות אצל יצרני שתלים דנטליים, מאפשר להגיע לסטנדרט גבוה של ייצור ולהעניק פתרונות טובים יותר לקהל המטופלים.

סוגים שונים של ייצור שתלים דנטליים

ישנם סוגים שונים של שתלים שההבדלים ביניהם יכולים לבוא לידי ביטוי באופן ההתחברות של מבנה השיקום לראש השתל (צורה של משושה, קונוס או מתומן). יש גם שתלים בעלי ממדים קיצוניים, כגון שתלים קצרים מאוד או בעלי קוטר צר. כאשר אתם פונים לחברה מקצועית לייצור של שתלים, חשוב שתהיה לכם האפשרות לקבל הדרכה על טכניקות ההשתלה המתאימות לסוגי השתלים שהזמנתם על מנת שהמטופלים שלכם יקבלו טיפול ברמה הגבוהה ביותר.

פנייה ליצרן שתלים דנטליים בישראל

ליצירת קשר עם יצרן שתלים דנטליים בישראל מהטובים ביותר, צרו קשר עם חברת איי בי דנטל ותוכלו לבצע הזמנה של שתלי טיטניום איכותיים שיתאימו עבור כל המקרים שלכם. החברה פועלת בתחום כבר מעל ל-2 עשורים ומציעה לכם את השתלים הדנטליים הטובים ביותר העומדים בתקן הישראלי, האירופאי והאמריקאי.

דילוג לתוכן