Loading...

חשובה לכם איכות הטיפול במרפאת השיניים?

חומרי הגלם והציוד המשמש את רופא השיניים לטיפולים, משפיע ישירות על התוצאות המתקבלות אצל המטופלים שלו. מלבד הניסיון והידע הנדרש מצידו בביצוע של התקנת שתלים דנטליים, הוא צריך לעבוד בצמוד ליצרן שתלים איכותיים אשר יספק לו ציוד ושתלים דנטליים במגוון עיצובים, קטרים ואורכים, אשר יתאימו לצרכים הטיפוליים של כל המטופלים שלו. שתלים דנטליים מיוצרים בתהליכים שונים, כאשר קיימות היום גם שיטות ייצור המתבצעות ללא בקרה וללא עמידה בתקן הישראלי המחמיר. אם כן, ישנה חשיבות לעבודה קבועה עם יצרן ותיק ומקצועי לייצור שתלים דנטליים, העומד בכל תהליכי הרגולציה הנדרשים בתחום טיפולי השיניים.

 

יצרן שתלים גדולים וסדים כירורגיים

קיימים שתלים דנטליים בעיצובים שונים, כאשר כל צורה מספקת מענה לצורך טיפול אחר. ניתן למצוא סוגים רבים של שתלים דנטליים המיוצרים על ידי יצרן שתלים גדולים. ניתן למצוא שתלים דנטליים בעיצוב הברגה בצורת גליל (צילינדר) או בצורה של חרוט (קונוס). הבחירה של עיצוב השתל תלויה בבדיקות האבחון שלכם. סוג העצם, גובה העצם והרוחב שלה משפיעים בסופו של דבר על בחירת סוג השתל הדנטלי. כאשר יש חוסר רב של עצם בלסת, ניתן לבצע התקנה של שתלים דנטליים בהתאמה אישית, המיוצרים על פי סריקה מדויקת של פה המטופל, ומספקים מענה למטופלים הסובלים מחוסר ניכר של עצם בלסת שלא ניתן לטפל בהם בעזרת השתלים הסטנדרטיים.

 

יצור שתלים רפואיים למרפאות שיניים

תהליך יצור שתלים רפואיים למרפאת השיניים, צריך להתבצע בצמוד לדרישות רגולציה ההולכות ומחמירות משנה לשנה. כאשר תהליך הייצור מתבצע בצורה נכונה ובהקפדה מלאה על דרישות הרגולציה הרפואית, ניתן להעניק לכל מטופל במרפאה את הטיפול האופטימלי עבורו אשר ישרת אותו לשנים רבות קדימה. מוצרים לשיקום חלל הפה מגיעים לרוב עם אחריות לתקופה ארוכה על איכות המוצר, ובנוסף גם רופאי השיניים בדרך כלל נותנים אחריות כלשהי על הטיפול שביצעו, אך עדיין ישנה חשיבות למתן טיפול מיטבי על מנת למנוע חזרה של מטופלים באופן תדיר למרפאה לצורך תיקונים וטיפולים משלימים.

יצרן שתלים איכותיים מהוותיקים בישראל

בקשו מהרופא שלכם לטפל בכם עם מוצרים וחומרי גלם מיצרן שתלים איכותיים, הוא יכול ליצור קשר עם חברת איי בי דנטל ולבצע הזמנה טלפונית לכל סוגי השתלים הדנטליים. החברה מפתחת ומייצרת שתלים דנטליים באיכות גבוהה ובסטנדרט גבוה כבר למעלה מ-18 שנים ובמחירים נוחים ומשתלמים במיוחד.

דילוג לתוכן