Loading...

זקוקים לספק קבוע לייצור של שתלים דנטליים? אתם במקום הנכון!

ייצור שתלים דנטליים מתבצע באמצעות מכונות כרסום מתקדמות, תחת בקרה מתמדת לכל אורך התהליך. על מנת שתוכלו לבצע טיפולים לשיקום הפה בצורה האופטימלית ביותר, אתם צריכים לספק מענה עבור המטופלים שלכם עם שתלים איכותיים מטיטניום או זירקוניה לשיקום הפה. הפוטנציאל הכלכלי הטמון בביצוע טיפולים לשיקום הפה הוא בהחלט גדול, אך עם זאת יש צורך בביצוע הטיפול עם מיטב חומרי הגלם והמוצרים הדנטליים המתקדמים במטרה למנוע מהמטופלים שלכם לחזור פעם אחר פעם לבדיקות, תיקונים וטיפולים נוספים.

שתלים דנטליים תוצרת ישראל באיכות גבוהה

תו התקן הישראלי לשתלים דנטליים הינו מחמיר ביותר, כאשר רוב החברות הישראליות המייצרות שתלים דנטליים עומדות ברגולציות נוקשות כמו של ארצות הברית. שתלים דנטליים תוצרת ישראל ניתן להזמין היום דרך מפעל מקצועי המייצר את השתלים בטווח רחב של אורכים וקטרים, כך שיתאימו לכל מקרה. התהליך הוא מהיר ומדוייק ומתבצע באמצעות חריטה של סוג המתכת. ישנם 2 סוגים עיקריים של מתכות לייצור של שתלים דנטליים – טיטניום וזירקוניה. יש לכם אפשרות לבחור את סוג חומר הגלם ולקבל הצעת מחיר בהתאם לגודל השתל הדנטלי ולסוג שלו.

חברה מקצועית לפיתוח ויצור שתלים לשיניים

יצור שתלים לשיניים מחוייב לעמוד בתקנות מחמירות המתייחסות לעמידות מקסימלית של השתל. מכיוון שההתקנה מתבצעת בעצם הלסת, יש צורך להשתמש בחומר גלם אשר ישמר לשנים רבות. אחיזה איכותית של השתל בתוך העצם תהיה ערובה להצלחה של הטיפול, בשילוב של היגיינת שיניים טובה של המטופל. האחיזה בעצם הלסת מושפעת גם מעישון, הרגלי שחיקת/הידוק שיניים, יחסי הסגר בין הלסתות וממצבים רפואיים שונים.

ייצור שתלים עם מומחים בתחום

על מנת לבצע השתלות שיניים מוצלחות במרפאה שלכם, אתם צריכים ספק שתלים קבוע בעל ותק וניסיון. חברת איי בי דנטל מביאה איתה ניסיון של 20 שנים ברציפות, עם מגוון רחב של מוצרים דנטליים איכותיים הנמצאים בשימוש באלפימרפאות שיניים בארץ ובעולם. צרו קשר עם חברת איי בי דנטל והצטרפו ללקוחות המרוצים של החברה שמזמינים באופן קבוע ציוד וחומרי גלם לטיפולי השתלות שיניים.

 

דילוג לתוכן