Loading...

המרפאה שלכם מתמחה בהשתלות שיניים? זקוקים לציוד דנטלי מקצועי?

אחד הטיפולים הנפוצים במרפאות השיניים המתמחות בהשתלות שיניים הוא טיפול להרמת סינוס. כאשר גובה העצם באזור אחורי של המקסילה (הלסת העליונה) אינו מספיק לביצוע התקנה של שתל דנטלי וישנו סיכון שהשתל הדנטלי לא יחזיק לטווח הארוך, ניתן לבצע טיפול להרמת ריצפת הסינוס המקסילרי. בטיפול זה מוסיפים תחליף עצם לרצפת הסינוס בשלבי עבודה מסודרים וקבועים. על מנת לבצע את התהליך בצורה מדוייקת, תקינה ואופטימלית עבור המטופל שלכם, אתם צריכים להחזיק בציוד המקצועי ביותר לביצוע הרמה של ריצפת הסינוס.

הרמת סינוס בשיטות מתקדמות

ההליך המורכב הדורש טיפול כירורגי להרמת סינוס, יכול להתבצע באמצעות ציוד איכותי במטרה למנוע נזקים לרקמת קרום הסינוס, העצם והחניכיים. הסיכון בהליך כירורגי כמו הרמת סינוס בשן יכול להכשיל טיפול של השתלת שיניים ולהביא לתוצאות בלתי הפיכות עבור המטופל שלכם. היום ניתן לקנות ערכה ייחודית להרמת סינוס, בין אם זו הרמת סינוס פתוחה, בה הביצוע נעשה דרך פתיחת חלון צידי בלסת, ובין אם זו הרמת סינוס סגורה, בה הטיפול מתבצע עם מקדח דרך עצם הלסת במיקום המיועד לשתל. נוחות מירבית עבור רופא השיניים בעת הטיפול היא חשובה ביותר וכל ציוד וכלי בערכה המיוחדת כולל הנדסת אנוש ברמה הגבוהה ביותר.

ייצור של ציוד דנטלי בהתאמה אישית

כאשר המטופל שלכם הסובל מחוסר בשיניים בעצם הלסת העליונה, וסובל בנוסף מספיגת עצם הלסת או התרחבות של הסינוס המקסילרי, הטיפול להרמת ריצפת הסינוס עשוי להיות הפתרון, ולכן נדרש מכם להחזיק בציוד המתקדם ביותר לביצוע ההליך הכירורגי ולהעניק לכל מטופל את הסטנדרט הגבוה ביותר של טיפול. ציוד לא מקצועי יכול להשפיע על כל תהליך הטיפולי של התקנת שתלים דנטליים ולהביא לכשלים אשר ישפיעו על זמן הריפוי של המטופל ובדרך זו גם למספר הביקורים של המטופל במרפאה שלכם.

 

דילוג לתוכן