Loading...

צריכים לבחור בספק שתלים דנטליים? הגעתם למקום הנכון!

ניהול מרפאת שיניים דורש אספקה קבועה של ציוד וחומרי גלם איכותיים לעבודה עם מטופלים, בעיקר כאשר מדובר על טיפולים מתקדמים לשיקום חלל הפה. אם אתם רוצים לדעת איזה שתלים הכי טובים למרפאת השיניים שלכם, כדאי שתכירו את 2 הסוגים העיקריים של חומרי גלם לייצור שתלים – זירקוניה וטיטניום, הנחשבים למתכות מעבר איכותיות וחזקות במיוחד. הבחירה בין זירקוניה לבין טיטניום תלוי במספר פרמטרים כגון מחיר, זמינות והדרישה של המטופלים שלכם לגבי תוצאות אסתטיות. שתלים דנטליים מטיטניום מיוצרים בצבע מתכת, לעומת שתלי הזירקוניה המגיעים בגוון לבן ומעניקים מראה טבעי של שן מלאכותית.

פנייה לחברות שתלים דנטליים

כאשר אתם מכינים את הלסת של המטופל לצורך התקנה של שתל דנטלי, אתם נדרשים לעשות זאת באמצעות ציוד מקצועי ליצירת חור קטן אליו יוחדר השתל המתכתי. חברות שתלים דנטליים יכולות לספק לכם הן את הכלים לתהליך הטיפולי להתקנת שתלים דנטליים והן את השתלים הדנטליים הנדרשים לכם. קיימים מספר סוגי שתלים דנטליים כאשר יש צורך להתאים אותם לסוג הטיפול שבחרתם. מבין סוגי שתלים דנטליים החדישים ביותר, ניתן למצוא את שתלי המיני, המותקנים באופן מהיר יחסית. צורת השתלה דנטלית נוספת מתבצעת באמצעות שיטת All on 4 ו- All on 6 עם 4 או 6 שתלים דנטליים בלבד לכל לסת, לשיקום על גבי תותבות.

סוגי שתלים לשיניים ותווי התקן

ייצור של שתלים דנטליים צריך להתבצע במקביל לעמידה בתקנים מחמירים ביותר. בישראל ניתן למצוא סוגים שונים של שתלים כמו השתלים האירופאיים בעלי תו תקן אירופאי כאשר חלקם בעלי תו תקן ישראלי, את השתלים האמריקאיים עם תו תקן מחמיר במיוחד ואת השתלים הישראלים בעלי תו תקן מקומי, כאשר לחלקם גם תו תקן אירופאי וגם תו תקן אמריקאי מחמיר. כאשר אתם מזמינים את השתלים הדנטליים עבור המטופלים שלכם, יש לכם את האפשרות לבחור בין סוגי השתלים ולעשות את השילוב הנכון מבחינתכם. שתלים בייצור ישראלי אשר עומדים בתקן הישראלי וכן בתקן האמריקאי והאירופאי נחשבים למומלצים במיוחד ומוצעים במחיר נוח ומשתלם, עם אפשרות לייצר שתלים דנטליים בהתאמה אישית.

איזה שתלים הם הכי טובים ומה המחיר שלהם?

לקבלת מידע נוסף בכדי לדעת איזה שתלים הכי טובים למטופלים שלכם, צרו קשר עם חברת איי בי דנטל ותוכלו לקבל את כל הפרטים על סוגי השתלים שצוות החברה מפתח ומייצר בישראל, אשר עומדים בתקן הישראלי, וכן בדרישות ה- FDA האמריקאי וה-CE האירופאי.  חברת איי בי דנטל מזמינה אתכם ליהנות משיא הטכנולוגיה של השתלים הדנטליים ולספק אותה ללקוחות שלכם.

 

דילוג לתוכן